Hrek : jabb jtkkszt verseny |
jabb jtkkszt verseny
::Verseny:: 2004.06.22. 18:35
Ezt a versenyt kiss ksve fedeztem fel, hiszen a start prilis 9-n indult. Szerencsre a befejezsig mg Augusztus 7-ig vrni kell, gyhogy mg mindig nem ks nevezni! Az elvihat nyeremnyek egszen jk, van itt klnfle szoftverektl(DarkBASIC, DarkMATTER, GameMAKER, Glide, Exgen s mg sokan msok) kezdve internetes elfizetseken keresztl "Hogyan legynk jtkksztk..." CD Romokig szinte minden...
"Acoders Indie Game Making Competition 2004 "
A verseny tmja: Id. Az egyes plyzatokat leginkbb akknt rtkelik, milyen jl sikerlt ezt a tmt felhasznlni. Persze egy egyszer visszaszmll, vagy idmr nem elg a sikerhez: A jtkmenetbe is teljesen illeszkednie kell a tmnak: Egy ra darabjainak sszegyjtse, vagy idutazs szerepeltetse, esetleg Matrix illetve Max Payne stlusban mindenfle idlassts, De a Prince of Persia legjabb rsze, a Sands of Time is remek plda lehet.
Tovbbi rszleteket a verseny hivatalos oldaln(angol) tallsz:
Szablyok - http://www.acsv.net/acsite/competition_rules.php A verseny ideje - http://www.acsv.net/acsite/competition_deadline.php Pontozs menete - http://www.acsv.net/acsite/competition_judges.php Nyeremnyek - http://www.acsv.net/acsite/competition_prizes.php
|