DB News
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Tartalom
 
Szavazás
Hogy tetszik az új design?

Design? Hol?
Szódával elmegy
Nem is rossz!
Egész Jó!
Wow!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hírek
Hírek : Mesterséges Intelligencia érkezik

Mesterséges Intelligencia érkezik

::Hír::  2006.04.30. 19:15

Akit eddig csak az AI megírásától való félelme tartott vissza a játékfejlesztéstől, az most már nyugodtan előveheti a Dark Basic Pro-t, hiszen jövő hónaptól érkezik a Dark AI!

A kiegészítő segítségével könnyebbé válik majd az útvonalkeresés, és intelligenciával ruházhatjuk fel játékunk karaktereit.

A kieg tulajdonságai (angol):

Path Finding - Flexible waypoint based path finding system that calculates a set of waypoints around all obstacles added to the AI system. Entities then use an A* algorithm to calculate a path between their position and destination. This means your entities should always use the shortest path between two points, no matter how complex the situation.

Dark AI

Teams - Provides 3 teams (enemy, friendly and neutral teams) to organise entities in the AI world. Neutral entities run away from combat, friendlies attack the player's enemies whilst enemies attack the player and his allies.

Autonomous Control - By default entities will automatically move about the world and react to events (e.g. Sounds) and other entities according to their team and aggressiveness.

Entity General Commands (automatic mode only) - Set the entity aggressiveness and restrictions by using commands such as 'Defend Point' or 'Patrol Path', the entity will then act in accordance with these restrictions.

Manual Control - Entities can optionally be set to manual control which allows the user to program their own responses to AI events.

Entity Specific Commands (manual mode only) - Get entity information with 'Get Current Target' and set the entity destination or look at point directly with 'Set Destination' and 'Look At' or 'Look At Target', the entity will create a path automatically to its destination and inform you when it's ready to fire.

Avoidance - Entities will automatically detect and avoid other entities in its way, you can also use an external physics/collision system to notify the AI system that an entity has collided with something to force it to avoid non-AI, non-static objects.

Zones - Add one or more zones to an entity that will trigger a response when an opposing team member enters it. Entities can be set to ignore people if they leave a zone or chase them until they can no longer see them.

Direct Integration - If using DarkBasic Professional 3D objects you can set the AI system to automatically move and turn your objects for you.

Not Limited To 3D - The internal system is based around a 2D top down view and allows you to create your own 2D avoidance shapes manually, allowing its use in any situation that can be represented with 2D shapes. Entities can also be added without an associated 3D object, with their AI modified position values available through 'Get Entity X' and 'Get Entity Z' to position your own entities.

Debugging Commands - A range of commands are available to display the internal state of the AI system, including displaying all waypoints and their connections, entity paths (calculated to avoid obstacles), obstacle bounds, AI events (e.g. Sounds) and entity view/hearing ranges.

Dark AI 

 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!