Cikkek : Egy összetettebb FPS játék DB Pro-ban |
Egy összetettebb FPS játék DB Pro-ban
Seeting 2006.04.30. 18:50
Az elõzõ, FPS játékok elkészítésével foglalkozó cikkben megismerhettük a játékfajta tulajdonságait, felépítését, és elkészítettünk három nélkülözhetetlen alprogramot. Közkívánatra megérkezett a cikk folytatása! Ebben a részben továbbfejlesztjük az eddig elkezdett FPS-ünket, szóval aki még nem olvasta az elõzõ részt, az még ne kezdjen bele ebbe, mert nem fogja érteni a játék gondolatmenetét. Most olyan alprogramokat fogunk hozzáadni a motorhoz, hogy az képes legyen menet közben mozgatni az aktuális fegyvert, tudjon a felhasználó ugrani, különbözõ feltételek hatására beremegjen vagy éppen elmosódjon a kamera, és megismerkedünk a Newton alapszinten nevû fizikai dll-el is . Mivel ebben a cikkben az elõzõnél bonyolultabb források szerepelnek, ezért a cikket inkább a már kezdõ szintnél magasabban lévõ Dark Basic programozóknak ajánlom. Lássunk neki...
A teljes cikket itt találhatod: http://x156.dataglobe.hu/jatekfejlesztes/page.php?&id=71
|